Ziyaretçi Defteri

Görüşleriniz için
Bu yazı Genel içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

56 Responses to Ziyaretçi Defteri

  1. Taha Pinar dedi ki:

    Vallahi ne desem… tek kelime ile söyleyecek olsam…. "Mükemmel" bir site… 
    Allah razi olsun… Gercekten büyük emek vermissiniz…. Yüreginize saglik…. Sevgi ve Selamlarimla Tahatahap@hotmail.de
     

  2. osman dedi ki:

    güzel bir site elinize gönlünüze sağlık.
    ol ki her saat gülerdi çeşm-i giryanım görüp
    ağlar oldu halime bi-rahm baranı görüp
     
    eyleyen tayini eczay-ı müdava derdüme
    terk edip cem etmedi hal-i perişanım görüp
     
    lale ruhlar gğsümün çakine kılmazlar nazar hiç bir rahm eylemezler dag-ı hicranım görüp
     
    dut gözün ey dud-ı dil cerkun ki devrin terk edip
    kalmasın hayrette çeşm-i gevher efşanım  görüp
     
    pertev-i hurşid sanman yerde kim devr-i felek
    yere vurmuş afitdan mah-ı tabanım görüp
     
    suda aks-i serv sanman kim koparup bağban
    suya salmış servini serv-i hıramanım görüp
     
    Ey fuzuli bil ki gül arızı ol görmüş değil
    kim ki ayb eyler benüm çak-ı giribimim görüp

  3. yunus emre dedi ki:

    siten çok güzel ama bi ricam var bu media player in içinde geçen resimleri yapmak için olan linkini mailime gönderirsen sevinirim

  4. __( قمر )__ dedi ki:

    Leyla ile Mecnun\’a ancak böylesi yakışır… Emeğinize ve yüreğinize sağlık…

  5. Kerim dedi ki:

    siteye bir rastlantı sonucu girdim
    daha ne denilebilir ki…
    hayatımda hep böyle rastlantılar olmasını dilerim
    sanırım sizin varlığınızla bu dileğim gerçekleşecek…
    bütün samimiyetimle teşekkür ederim

  6. Unknown dedi ki:

    Leyla ile Mecnun\’u cok iyi anlatan guzel bir sayfa olmuş.
    Paylaşımlarınızın artması duasıyla…….

  7. ceren dedi ki:

    gözyaşlarımı tutamadım!…
    hala aşkı yaşatanlar varmış…
     \’O\’ na duyulan AŞK yaktığı zaman insanı bu kadar güzel oluyor herşey!
    size bu aşkı yaşatana şükürler olsun!
    yanlız bir isteğim var ben bu slayt gösterisini alıp kaydetmek istiyorum bu kadar güzel bişeyi arşivlemek isterim yardımcı olabilir misiniz?
     

  8. Hilal dedi ki:

           Aşksızkıktan ölmek üzere olan bi-çare ruhlarımıza ab-ı hayat sumuşsunuz,
                                  Tesekkür eder ,hayırlı çalışmalar dilerim
     

  9. ali rıza dedi ki:

    Kader  tekrarlara  çeşitlemelere simetriye düşkündür.

  10. Unknown dedi ki:

    teşekkürler

  11. Unknown dedi ki:

                      ___ GÜLÜ TARİFE NE HACET NE ÇİÇEKTİR BİLİRİZ…__
          EMEĞİNİZİ TARİFE NE HACET KELİMELER YETMEZ BİLİRİZ…ALLAH RAZI OLSUN.SİZE BU AŞKI YAŞATANA HAMD OLSUN..EYV.
      BAKİ SELAMLAR…

  12. pinhan dedi ki:

     BEN LEYLA İLE MECNUNUN HAYRANIYIM SİTENİZİDE RAST GELE KARIŞTIRIKEN BULDUM HERŞEY ÇOK GÜZEL..ben bir gülün bülbülüyüm…onun evladı olmak benım için dünyadaki en güzel şeyy..o na duyduğum hayranlığın ifadelerini yazılarınızda bulmak çok hoş..3HARF BEŞ NOKTA=AŞK
    ÇALIŞMALARINZ ÇOK HOŞ KALP TİTREŞİMLERİNİZİ HİSSEDEBİLİYORUZ VE ŞU MÜZİK HARIKA
    ALLAH RAZI OLSUN
    BAŞARILARINIZIN DEVAMINI DİLERİM..

  13. pinhan dedi ki:

     bi ricam var bu media player in içinde geçen resimleri yapmak için olan linkini mailime gönderirsen sevinirim

  14. sinan dedi ki:

    s.a hocam nasılsınız hocam ben tanırsınız herhalde mikail doganın ogrencsıyım cogu zaman sızden bahsder bende mreak ettım ondan sızın ınternet adresınızı aldım yazdıgınız kıtapları okumayı tavsıye ettı  mıkaıl hcam bende leyla ıle mecnunu okudum hemn ve cok güzel bir kitaptı kendısı sımdıde fuzulı yı alcam ve cok ıstahlı bır sekılde okuyacagım allha emanet olun hocam bunu da mıkail hocaya soylecegım cunku ılk defa bır yzar ıle bu kadar yakından gorusuyorum hocam
     

  15. CNGZCYLN dedi ki:

    insanlar bir güzel söz için gülümserler biz ise insanlara o gülümsemeyi çok görürüz.Yapılacak onca şey varken neden insanlara eziyeet ediyolar neden………dünyada aşk varken neden nefret var biliyomusunuz….dünya bir kahbe felak, dünya bir dönek sakın olaki bu dönekliğin içinde kaybolmayın mücadele etmeyi bilin yapılacak en ufak şey bile insanların mutlu olmasına yeter….sizlere çok teşekkür ederim bu slaytı izletttttiğiniz içn böyle şeyleri paylaştığınız için…..şairlik duygusunu içinizden sakın silmeyin…….!

  16. KEREM dedi ki:

    selam, sevgi ve muhebbetle.

  17. Unknown dedi ki:

    aruzu yaşayanlar ve aşkı her damlada çekenler bilir aşkın a sını ve her nefeste kaybolmanın adını,bir ş gibi yavaşca çıkar ağızdan aşk ve aşk ş kadar uzun sürer feryadı,k ise bittiği nokta artık aşk değildir aradığı başkadır gerçek makam ve mevki..
    Yüreğinize sağlık,giriş müziğini bulmamda yardımcı olursanız inanın beni çok mutlu edersiniz.sevgi ve saygılarımla daha iyilere ve güzellere..
     

  18. sibel dedi ki:

    Gerçekten çok güzel bir space olmuş insanın ruhunu dinlendiriyor. Huzur arayan bütün arkadaşlara tavsiye ederim.
    Emeği geçen herkese çok teşekkür ederim, minnettarız….

  19. ilahiaşk dedi ki:

    Mevlam razı olsun değerli büyüğümmükemmel bir site olmuş sizin yazılarınızı hayranlıkla takip ediyorum.Tüm bu güzel yazı ve kitaplarınızı bizimle paylaştığınız için yürekten teşekkür ve hürmetlerimle…Mevlam yar ve yardımcınız olsun daima…
     
    http://refikialaahunaz.spaces.live.com/

  20. şule dedi ki:

    Kültürümüzün bir parçası olmayan, ve asla Hakkani aşka ulaşma gayesi taşımayan romeo&juliet \’in empoze edilmeye çalışıldığı bir zamanda diliminde bu bambaşka Leyla ile Mecnun\’umuzu diriltme ve anlatma gayretlerinizin devamını  dilerim,yüreğinize sağlık.

  21. Mehmet dedi ki:

               Değerli hocam,son seminerinizde bizi yine leyla ve onun delisi kaysla buluşturdunuz.müzikali izledikten sonra bu da tabir-i caiz ise yemeğin üstüne içilen kahve gibi oldu,tadı hala damağımda.Aşka gösterdiğiniz bu ihtimam ve özenin hatırına Rabbim de size iki cihanda özen gösterir inşallah,sizin için daima O\’ndan af ve afiyet diliyorum.Allah razı olsun.

  22. SADECE BEN dedi ki:

    Yazacak kelime bulamıyorum…Okul yıllarımda divan edebiyatına karşı alakam biraz fazla idi…Daha sonra uzunnn bir kış uykusu ve işte buradayım….Leyla ile mecnun un hikayesini araştırıyor iken. Tesadüfen sitenizle tanıştım..Büyülendim demek hafif kalır sanırım Ebruli geldiler yazınızı defalarca okudum…Amatörcede olsa karaladığım şiirlerime bir an haksızlık edesim geldi…Bundan sonraki yaşamınızda böyle güzelliklerin eksik olmaması dileklerimle….Kaleminize ve Emeğinize Sağlık….Başarılar….
     
    Yıldızlar!.. Acep siz, kefensiz gömülenlerin yerine mi bekliyorsunuz doruklarımızı?
    Yıldızlar!.. Bigane körlüğümüze göz kırpmaktan yorulmaz mısınız hiç?
    Yıldızlar!.. Samanyolundan gelecek kervanlarınızı bekliyoruz; bir susuzluğu gidermek ve bir vuslata ermek için.
     
     
     
     
     

  23. nazime dedi ki:

    Üstadım sonsuz teşekkürler…Çalışmalarınız mükemmel…İyiki varsınız…

  24. ebru dedi ki:

    ya baltayı al,ercesine vur,yahut bu dikeni gül fidanına ulaştır,sevgilinin nurunu nara kavuştur da onun nuru senin ateşini söndürsün,vuslatı,dikenini gül bahçesi haline getirsin.(mesnevi)
    hocam spacesiniz gercekten çok güzel hazırlanmış,kitaplarınızı begenerek okuyorum.Fuzulinin yeniden hayat bulmus halisiniz bence.Özellikle \’Babil\’de Ölüm İstanbul\’da Aşk\’ gibi bir kitap yazıp bizleri düşler aleminde yolculuga çıkardıgınız ve gerçek aşkın var olduguna inandırdıgınız için çok teşekkür ederim.Avrupa yazınının süslü romantik dönem eserlerinin tümü bir leyla ve kays öyküsünün insana yaşattıgı o yogun duygular karşısında önemsiz kalır..İçtenlik,keder,heyecan,ıstırap…Kitaplarınızda aşkın tüm bileşenlerini sunuyorsunuz gözler önüne..

  25. Birgül dedi ki:

     
     
                 Adım birgül bu siteyle tanışmak çok güzel.
        Arayan mevlasını da bulur derler ya insa\’nın ne aradığını bilmesi ve bulması umuduyla
        ben çok güzel duygular ve o duyguları coşturan yazılar okudum bu site çok güzel olmuş
        yüreğinize sağlık. tüm içtenliğimle teşekkür ediyorum.
     
        

  26. sevgi dedi ki:

    Ellerinize sağlık çok güzel olmuş.Dua ile kalın inş.Allaha emanet olunuz. 

  27. samanyolu dedi ki:

     Hocam,benim için alanınızı keşfetmenin ne demek olduğunu,Leyla ile Mecnun(ki onlara borçlandım)linkini tıkladığımda gördüklerim karşısında büründüğüm çocuksu heyecan,sevinç ve şaşkınlığı,o adını koyamadığım ruh halini size anlatamam.Bu benim için bir servet.Zati,açılır açılmaz başlayan o slayt yok mu!Başka bir penceresi gibi hayatın;bir an huzur,muhabbet yeli kulaklarımda geziniyordu.
    Ve ben,bize bu hakkı da tanıdığınız için size teşekkür ederim.  

  28. samanyolu dedi ki:

    Hocam yazılarınız o kadar güzel ki…Hakkınızı helal ediniz;kopyalayıp kopyalayıp yapıştırıyorum!Bu kadar güzel olmasalardı!

  29. Unknown dedi ki:

    Yaptığınız her işte başarılısınız hocam..Oyununuzu da çok beğendim ve ayakta alkışladım.Allah sizden razı olsun ve her zaman yardımcınız olsun..

  30. GÜLİSTAN dedi ki:

     Allah razı olsun kardeşim…Ne güzel bir sayfa…Hikayeleriniz ve yazılarınız ruha hitap ediyor..Ellerinize yüreğinize sağlık…

  31. ahmed dedi ki:

    Esselamünaleyküm…Hocam böyle güzel bir sayfa oluşturmanıza çok sevindim hayırlı olsun.Çok güzel çalışmalarınız var Allah c.c. razı olsun.doğrusu sizin Leyla ile Mecnun kitabınızın önsözünü okumayana kadar Mecnun\’un aşkının sonunda mevlaya vardığını tam olarak bilemeyecektim.çünkü hep Leyla da biten bir aşk olarak lanse edildi.sağolun beim gibi birçok kişiyide aydınlattığınız için.Güzel edebi çalışmalarınız var inşallah böyle daha da ileriye daim devam eder.Allah c.c. yar ve yardımcınız olsun,kaleminize zeval vermesin…Hoşça bakın zatınıza…

  32. AB-I ÇEŞM dedi ki:

    SELAMUNALEYKÜM sayın hocam öncelikle ramazan ı şerifiniz hayırlara vesile
    olsun o kadar güzle bir yer ki …kendimi çölün ortasında leyla ile mecnunu izlerken hissettim 😦 bu ruh haleti içerisinde bir kez daha dua ettim ki : Hak kendi aşkını bize yansıtacak, yaşatma yolunda yoldaşımız olabilecek  beşerlerle karşılaştısın bizi inşaALLAH
    gerçek aşkı yaşamak o aşkla varolmak duası ile…
    hayırla kalın …
    Rabbim yar ve yardımcınız olsun…
     

    "Rabbim! Şayet aramızdaki sevgiyi bölüştürmeyeceksen, bari onun yokluğuna da yanabilecek katı bir yürek nasip et bana." AMİN

  33. Dost Aşkına dedi ki:

    Selamün Aleyküm Can…
    Size söylemeden blogunuzdaki  yazıların çoğunu alıyorum hakkını helal edersin inş..Kim olduğunu bilmiyom lakin böyle bir blogu yaptığınıza göre aşk ehli olmaya doğru yol alıyorsun…RABBİM ilahi aşkını gönlüne nakşeylesin..
    Her aşığın bir Leyla’sı vardır
    Ve her aşık bir Leyla’dır
    Tek Leyla’ya götürmeli Leyla’lar
    O’nu da Mecnun olanlar anlar… 

  34. Esma G dedi ki:

    Bu aşk bir bahr-i ummandır,buna hadd-ü kenar olmaz.
    Delilim sırrı Kur\’andır ,bunu bilende ar olmaz…
    Gönlünüze sağlık…
    Allah razı olsun!

  35. leyla dedi ki:

    Gönle hitap eden yazıları okumak çok keyif veriyor. Kitaplara ulaşamayanlar için çok faydalı. Arkadaşlar gibi bende almaktayım yazılarınızı. Hakkınızı helal edin. Bizlere ihsan ve yakınlık vermesi duasıyla…..Dost \’ a emanet….(karanlıkgece)

  36. ömer bin abdülaziz dedi ki:

    muhterem hocam;
    site gerçekten muhteşem ama moda girmek için gerçekten bazen müziğe ihtiyaç var.
    isteğim güncellenmeden önceki mistik müziğin yeniden aktif hale getirilmesidir.
    selametle…

  37. ramazan dedi ki:

    ya çok güzel olmuş teprikler bundan güzeli olamaz zaten ilgilendiğiniz için teşekjürler

  38. hafize dedi ki:

    selam, rahmet,bereket, hürmet, ihtiram,ilham, feyz sizin üzerinize olsun hocam…
    gördüğümce ol nigarı ihtiyar elden gider diyor ya şair…
    ben de ne zaman size dair bir şeyler okusam nutkum tutuluyor…yeni bir nefes oluyor her yazınız…yeni bir liman oluyor şerhettiğiniz her beyit gönül sandalına…şiirin dünyasına yelken açıyor her kitabınız…
    bu sayfayı yeni keşfettim…kalbimin zulumatında hayat-ı cavidaniyi bulmuş gibi oldum…
    bu günlerde hangi sayfayı açsam karşıma size dair birşeyler çıkıyor hocam…demek ki sedd-i İskenderî yıkıldı benim için…
    ayînenizin ufkunda bana dair bir şeyler görünür mü bilmem…ama rahleniz önünde diz çöküp fahri öğrenciniz olmak benim için onurdur…
    farketseniz de etmeseniz de…
    Allah kaleminize, yüreğinize kuvvet versin…
    Allah her hal ü kârda yardımcınız olsun…Her kâr u bârda elinizden tutsun…
    muhabbet ve dua ile hocam…
     
    hafize yalçın….
     
     
     

  39. rahime dedi ki:

    SADE VE GÜZEL ANLATIMA BAYILDIM.ALLAH RAZI OLSUN.

  40. abidin dedi ki:

    site hazin bir akşamda sohbeti özlenen bir dost gibi.ruha dokunan hoş müzikle birlikte tabi

  41. ʟαʟ-ü ɢüнεя dedi ki:

    essalamü aleyküm ve rahmetullahi ve berakatuhu..hocam yüreğinize sağlık çok güzel bi sayfa hazırlayıp bizlere sunmuşsunuz..çok teşekkür ederim Allah razı olsun..yazılarınız desek zaten ruha hitap ediyor..başarılarınızın devamını dilerken sizi Rabbime emanet ediyorum…selametle..

  42. Hilal dedi ki:

    Merhabalar Hocam!
     
          Bir Eyüp Sultan ziyareti sırasında elimde sizin kitaplarınız var iken aslında size ulaşmanın kolay olduğunu akşam esintisi fısıldadı kualaklarıma. Nasip derler ya her şey, zamanı gelince aynen öyle oldu benim de sizi yakın görmem kendime. Sadece bir programda o güzel muhabbetinize rastlamıştım ve yüreğimin bam teline usulca değmişti her bir cümleniz. Buna binaen sizi bu sanal dünyada araştırmak hiç aklıma gelmemişti. Ta ki yakın bir dostumdan bu adresi öğrenene kadar. Sizi çok severek canı gönülden hissederek okuyorum. Rabbim öyle bir mücevher vermişki size maşallah siz de o mücevhere fazlası ile sahip çıkıyorsunuz. Daim olsun.
     
     
     
     
     
    Eyvallah!
     
     
     
     
    HürremSultan….. 

  43. Aђd'є dedi ki:

    AllaH\’ın SelaMı RahMeTi ve BeReKeTi üzerinize olsun…
    Böyle güzel bir alan hazırlayarak GöNüllerimize hitap ettiğiniz için size teşekkür ediyorum. Alanınıza ödevim için bir araştırma yaparken rastlamıştım ama daha sonraları hemen her yerde karşıma çıkmaya başladı. bundan şikayet etmiyorum tabii ki. Fakat buarada aklıma bir soru takıldı: ziyaretçi defterinde yazılan yazılara baktığım zaman size HocaM diye hitap edildiğini ve yazıların size ait olduğunu gördüm. Aklıma takılan soru şu oldu: Bu alanı düzenleyen kişi o şah eserlerin yazarı olan İskender Pala mıdır?:) Affınıza sığınarak bu düşüncemi paylaşmak istedim. Eğer bir cevap alabilirsem ne mutlu bana…

  44. ahmed dedi ki:

    esselam…sevgili iskender hocam gönüllere kalbe şifa yazılarınızdan fazlası ile istifade ediyoruz Allah razı olsun.Hayırlı hakka dönük çalışmalarınız daim olsun inşallah.hoşça bakın zatınıza…dua ile…

  45. umut dedi ki:

    esselamun aleykum hocam Allahın rahmeti ve bereketi üzerinize olsun sizi geçte olsa tanıma ve eserlerinizden faydalanma şerefi ile şereflenmek beni çok memnun ediyor leyla ile mecnun adlı eserinizi bir kardeşim hediye etmişti istanbuldan izmire giderken okurum dedim o nasıl bir büyüyse-anlayamadım 1 sene geçti- hala etkisindeyim Rabbim herbirimizi baştan aşağıya Mecnun kessin Allahumme Amin. vesselam veddua velmuhabbeh…

  46. Unknown dedi ki:

    Öncelikle hala okuyamadığımız ama yarın alacağım eser  ve eserleriniz için teşekkürü Borç bilir kalbinize nurlar göndermek isterim.daha yeni tanıdım sizi.Kısmet,kader.e-mail attım ama cevap alamadım(siyah.nota) malesef.Herşey için teşekkür ederim yinede.Eyvallah.

  47. çiğdem dedi ki:

    selamun aleyküm,,öncelikle çook hoş bir blok olmuş biz de faydalandık ,teşekkür ediyorum.girişte çalan o müzik çook büyüleyici,aceba ismi nedir,bir de nasıl ulaşabilirim o parçaya?teşekkürler.dua ile…

  48. Ayinesi İştir Kişinin Adına Bakılmaz dedi ki:

    Saygıdeğer Hocam Biz Dersadet\’in dışında kalan izleyiciler olarak Divan Şiiri Vakti adlı programınızı inrternetten de yayınlarsanız bizleri onurlandırırsınız

  49. İsrafil dedi ki:

    ALLAH\’ın selamı üzerinize olsun. Sitenizi uzun zamandır takip ediyor ve beğeniyorum. media playerde çaldığınız parçaları her zaman çok beğenmişimdir lakin bulamadım ki kendi spaces alanıma ekleyeyim 🙂 media playerime nasıl parça ekleyebileceğim konusunda kısa bir yardım yazarsınız umuduyla ,,, sağlıcakla kalınız.

  50. b dedi ki:

    selamun aleyküm…bir öneri sunmak istiyorum bu spaceyi siteye çevirelim diyorum hem katılım fazla olur hem de daha faideli..Allah razı olsun selametle

  51. tayfun dedi ki:

    Değerli hocam,siteniz gerçekten çok güzel ve yararlı.Yazılarınızı ve röportajlarınızı bol bol paylaşıyorum.Media playerla sunduğunuz videolar da çok hoşuma gitti.Onları indirdim ve izniniz olursa facebookta yayınlamak istiyorum. Özellikle Mevlananın sözlerinin olduğu "aşk"videosu…

  52. sema dedi ki:

    Selamun aleykum,Yazılarınızı büyük bir keyif ile okudum.Tebrik eder,başarılarınızın devamını dilerim.Allah\’a emanet olunuz…

  53. selma dedi ki:

    Merhaba hocam,Leyla ve Mecnun adlı kitabınızı çok beğendim.Bu hikayeden oluşan bir skeç yazdım.İnşallah sene sonunda öğrencilerim bu oyunu oynayacaklar.Sizden ricam bu eseri tiyatro oyunu olarak tekrar yazmanız.Özellikle yeni neslin böyle güzel bir hikayeyi tanıyıp bilmeye ihtiyacı var.UMARIM OKURSUNUZ.

  54. leyla dedi ki:

    slm aleküm büyük bir keyifle sitenizi ve yazılarınızı inceledim ellerinize ve gönlünüze sağlık muhteşem olmuş.(leyla)

  55. hüseyin dedi ki:

    Katre-i Matem,Sadabat\’taki lale mezadında kimler tarafından çalındı ve daha sonra Damat İbrahim Paşa\’nın sarayına nasıl girdi?Bunu bir türlü anlayamadım.Kitabı okuttuğum dört arkadaşım da cevap veremedi.Acaba ben mi bir yerleri atladım?Cevap verirseniz çok sevineceğim.

  56. Ayşe dedi ki:

    Farklı ve düşündürücü bir site olmuş. Hazırlayanlara teşekkürler. Başarılar.

Yorum bırakın