Gel Gör Beni Aşk Neyledi

                  Ben yürürüm yana yana
                  Aşk boyadı beni kana

                  Ne akîlem ne divâne
                  Gel gör beni aşk neyledi

                  Gâh eserim yeller gibi
                  Gâh tozarım yollar gibi
                  Gâh akarım seller gibi
                  Gel gör beni aşk neyledi

                  Ya elim al kaldır beni
                  Ya vaslına erdir beni
                  Çok ağlattın güldür beni
                  Gel gör beni aşk neyledi

                  Mecnun oluban yürürüm
                  O yâri düşte görürüm
                  Uyanıp melûl olurum
                  Gel gör beni aşk neyledi

                  Miskin Yunus bîçâreyim
                  Baştan ayağa yâreyim
                  Dost ilinden âvâreyim
                  Gel gör beni aşk neyledi

                       Yunus Emre

Bu yazı Yunus Emre içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Gel Gör Beni Aşk Neyledi için 1 cevap

  1. Ayşe dedi ki:

    Ask bu kadar guzel anlatilamaz   soz bulamiyorum  beni öldürüyor bu sözler beni benden aliyor sanki beni anlatiyor  Yunus Emre gibisi gelmez birdaha  Alllah rahmet eylesin

Bir Cevap Yazın

