Sevmek

Derin uykulara dalmadan önce ilk soru:

Sevgilerinizi en son ne zaman hatırlamıştınız ve sevgiyi hak edenleri en son ne zaman?!..

Bir soru daha:

Sevgileriniz yalan mıydı yoksa?!..

Ve son soru:

Çorak vadilere yönelmişse sevgilerimiz, çevremizi kandırmıyorsa sulara, içimizden akan Nil olsa ne?!..

  Ayineİskender Pala

Bu yazı Iskender Pala içinde yayınlandı. Kalıcı bağlantıyı yer imlerinize ekleyin.

Sevmek için 4 cevap

  1. Unknown dedi ki:

    ben hayatımda bu kadar güsel bi space görmedim yaa mükemmelsinnn

  2. constantine dedi ki:

    elinize, yüreğinize sağlık.. 

  3. Kadriye dedi ki:

    Hızır A.S. Lisanı İlahiden olarak şöyle dedi:
    \’Senin ALLAH demen,bizim ne diliyorsun dememiz,
    senin yalvarman ve dert ile yanıp tutuşman da bizim pekiyimizdir\’
    Allaha emanet kalın,selametle…

  4. N'olur dedi ki:

    Olduğum Gibi Kim Görebilir Beni Ne Rengim Var Benim, Ne Nişanım , Benim De Bildiğim Sırlar Var Diyeceksin Ama Hem O Sırlarım Ben, Hem De O Sırları Saklayanım… Bu Gönül Ne Vakit Durulacak Bilmem Ama Şu Anda Hiç Kımıldamadan Duran Da Benim , Yürüyüp Giden De Ben… Ben Bir Denizim, Kendi Varlığı Içinde Taşan Uçsuz Bucaksız, Alabildiğine Geniş, Kıyısız, Hür Bir Deniz , İki Dünya Da Yok Oldu Gitti Bende Artık Ne Bu Dünyadan Sorsunlar Beni, Ne O Dünyadan… Sen Bizim Aynımızsın Dedim Ey Can! Amma Yaptın Dedi, O Da Ne Demek , Şu Gördüklerin Hep Benim. Yoksa Dedim Sen O Musun… “Hey, Kendine Gel! Sus!” Dedi. “Benim Ne Olduğum Dile Gelmez” , Öyleyse Dedim Sana Işte Dilsiz, Dudaksız Konuşan Biri… Yoklukta Ayaksız Yürümedeyim, Gökteki Ay Gibi İşte Sana Elsiz Ayaksız Durmadan Koşan Biri , “Böyle Koşup Durmak,” Dedi Bir Ses, “Senin Nene Gerek?” Bak Bana, Apaçık Ortadayım Da Gene Gizliyim… Sen Beni Gör Asıl Beni! Eşi Bulunmaz Bir Gizli Maden Olmuşum , Eşi Bulunmaz Bir Deniz Olmuşum Ben Seni Gördüm Göreli…

Bir Cevap Yazın

